Strict Standards: Redefining already defined constructor for class Object in /home/company/public_html/cake/libs/object.php on line 63

Strict Standards: Non-static method Configure::getInstance() should not be called statically in /home/company/public_html/cake/bootstrap.php on line 43
Intrebari Frecvente | Company Market
   Utilizatori Inregistrati

Intrebari Frecvente

1. Cat costa un anunt?

In perioada de lansare am decis ca postarea anunturilor sa fie gratuita.Dupa aceasta perioada,taxele percepute de site-ul nostru sunt urmatoarele: Un anunt Standard costa 19,95 euro pe luna. Un anunt Medium costa 29,95 euro pe luna. Un anunt Premium costa 39,95 euro pe luna. Termenul minim pentru un anunt este de 2 luni.

2. Ce puteti spune de modalitatile de plata si securitatea cardului?

Puteti efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro).

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, CompanyMarket.ro foloseste GECAD ePAYEMENT.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele GECAD ePAYEMENT. CompanyMarket.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

3. Se platesc alte comisioane sau taxe suplimentare?

Nu, atunci cand dvs. adaugati un anunt pe CompanyMarket nu trebuie sa platiti nici un fel de comisioane sau taxe suplimentare.

4. Care este cea mai buna modalitate de a promova afacerea mea de vanzare?

Va recomandam sa alegeti anuntul Premium, nu doar pentru ca este plasat prioritar fata de Standard si Medium, dar si pentru ca este prezentat intr-un mod unic, avand mult mai multe sanse de a fi contactat de un cumparator/investitor.

5. Cum pot sa-mi protejez identitatea afacerii?

Atunci cand completati formularul pentru a posta anuntul dvs. puteti dezvalui mai multe sau mai putine detalii despre afacerea dvs. asa cum doriti. Una din metodele de a pastra identitatea afacerii confidentiala ar fi aceea de a nu specifica orasul, numele dvs. sau numarul de telefon, puteti chiar sa nu dezvaluiti nici adresa de email, in acest ultim caz, potentialul cumparator/investitor va poate contacta completand un formular accesand butonul "contacteaza vanzatorul".

6. Datele mele personale vor fi confidentiale?

Intimitatea Dvs. este foarte importanta pentru noi si puteti fi sigur ca in nici un caz nu vom dezvalui informatii despre Dvs. unei terte parti. Noi nu toleram indiscretia si nu vom furniza datele Dvs. nici unei liste de adrese e-mail. Principalul nostru scop in a aduna datele Dvs. personale este ca Dvs. sa aveti o experienta cat mai usoara si mai placuta in utilizarea serviciilor noastre. Acest lucru ne indreptateste sa oferim servicii si caracteristici care cu siguranta raspund nevoilor Dvs. si sa procedam de asa maniera incat utilizarea serviciilor noastre sa reprezinte o experienta simpla si rapida.

7. Am completat formularul, de ce afacerea mea nu este in baza de date?

Toate anunturile sunt verificate de catre echipa CompanyMarket inainte de a fi adaugate in baza de date. Anuntul dvs., daca este acceptat, va aparea in baza de date, in decurs de 1 zi lucratoare. Veti primi o confirmare prin e-mail atunci cand anuntul dvs. a fost procesat.

8. Mi-am uitat parola. Cum o pot recupera?

Contactati-ne prin email precizand in mesaj numele si telefonul dumneavoastra, precum si numarul de identificare al anuntului si titlul acestuia. O sa va trimitem o parola noua prin email.

Parerea ta este foarte importanta pentru noi!

Te rugam sa completezi formularul de mai jos daca ai avut probleme in utilizarea site-ului sau daca ai vreo sugestie pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite.

Cu siguranta noi vom tine cont de sfatul tau si vom incerca sa remediem eroarea sau sa implementam orice facilitate ar determina utilizarea site-ului cu o mai mare usurinta. Si asta in cel mai scurt timp posibil. Daca este cazul, te vom contacta pe adresa de email pentru a-ti comunica doar informatiile de care ai nevoie.